Jaarverslag  vliegerfoto

Eibergen

2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004
Fotoalbum Home vliegerfoto E-mail

Het heeft even geduurd voordat ik weer eens kon vliegeren. Dat heeft alles te maken met thuiswerkzaamheden die moeten nou eenmaal ook gebeuren.

Op 29 juni ben ik naar het gehuchtje Langerak gegaan en heb hier een vliegersessie gehouden. Langerak ligt ten noordwesten van Doetinchem.

Klik op de foto om meer foto’s te zien van Langerak gemeente Doetinchem.

Bovenstaande foto heb ik gemaakt op Texel bij het dorp Oudeschild. Dit is fort de Schans Zoals u ziet is het een half fort, in 1933 is de andere helft weggegraven. Kennelijk kende men er toen die tijd geen historische waarte aan toe. Klik op de foto om meer foto’s te bekijken van De Schans en omgeving.

Bovenstaande foto is gemaakt met de fotoapparatuur van Gerard Witte welke onder mijn vlieger hing. Vanwege onze gezamenlijke hobby hebben we ongeveer 5 jaar geleden  contact met elkaar gelegd via internet. Tijdens mijn vakanties op Texel hebben we elkaar opgezocht en nu zijn Gerard en ik dus samen op pad geweest (zie nevenstaande foto) om onze hobby uit te oefenen. Klik hier of op de foto om meer foto’s te zien van De Cocksdorp en omgeving.

Op 14 sept 2008 heb ik vliegerfoto’s gemaakt bij zorgcentrum Den Es in Varsseveld.
Bekijk meer plaatjes van de omgeving door op de foto te klikken.