Jaarverslag  vliegerfoto

Eibergen

2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004
Fotoalbum Home vliegerfoto E-mail

De Bleek, nieuwe wijk in Eibergen, Hier stond de KTV wat ervan is overgebleven is de schoorsteen en een aangrenzend gebouw. Dit wordt bewaard als industrieel erfgoed.

De Mors industrie terrein aan de noordkant van Eibergen. In de verte zie je de schoorsteen waar we het net over hadden.

De Heurne camping de Mebel, hier komen we meerdere keren per jaar om te vliegeren. Inmiddels is de camping een stukje uitgebreid met een klein veldje.

Dit Biesboskerkje staat bij Werkendam. Het is in gebruik door een kunstenaar die er zijn atelier heeft. Hij mocht er echter niet meer wonen omdat de dijken doorgeprikt worden, zodat het water van de Merwede gemakkelijker via de Biesbos  in de Amer terecht komt.

Dit is camping de Hooiberg te Noordijk, Uiteraard heb ik de omgeving ook gefotografeerd.

Boerderij Baak aan de Borculoseweg in Eibergen is niet meer als zodanig in gebruik. Omdat de nieuwe N18 door de weilanden komt te liggen, is het bedrijf niet meer rendabel. De boer is verhuisd naar een andere boerderij z’n 2 Km richting Haarlo.

In Groesbeek waren we op camping klein Amerika.

Vliegerfeest Doetinchem vlak bij Wehl, altijd heel gezellig. Manege Meerenbroek.

Op Texel heb ik de pont gefotografeerd, erg mooie plaatjes.

Texel: Polder Het Noorden is met deze molen leeg gemalen, De molen is gerestaureerd en wordt nu nog wel eens gebruikt. Klik op de foto om meer plaatjes van deze omgeving te zien.

Op Texel stond Oosterend ook nog op mijn verlanglijstje.

Op 25 september werd er door Henk Breedland en Henk Landlust een KAP dag georganiseerd op het terrein bij de jachthaven van Beerta. Een prachtige dag en in de middag zelfs ook nog genoeg wind om alles op de foto te kunnen zetten. Klik op de foto om het uitgebreide fotoverslag in het album te zien.

Bij Het plaatsje Lievelde bevindt zich de zg Engelse schans. Een overblijfsel van het beleg van Grol (groenlo) Frederik Henderik had daar zijn kampement. Fraaie foto’s van de Engelse Schans en de omgeving staan nu op deze website in het fotoalbum. Klik op de foto om meer plaatjes van deze lokatie te zien.

Aan de Slotmansweg 10 bij de familie Kemink heb ik al heel wat foto’s gemaakt. Intussen is er een grote stal gebouwd en deze moest natuurlijk ook even vereeuwigd worden. Klik op de foto om meer plaatjes van deze omgeving te zien.